مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از افزایش ۲۰ درصدی مصرف CNG در استان اصفهان خبر داد.

حسین صادقیان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: مصرف سوخت سی ان جی در استان پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از ۲۴ آبان ماه تا کنون ۲۰ درصد افزایش داشته است.

صادقیان ادامه داد: در حال حاضر ۳۰۹ جایگاه و فروشندگی عرضه بنزین مجهز به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز هستند.

او در خصوص تعداد جایگاه‌های سی ان جی در استان اصفهان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی کارشناسان واحد سی‌ان‌جی، هم اکنون ۱۶۱ جایگاه سی ان جی به‌صورت شبانه‌روزی فعال، و در زمینه توزیع سوخت پاک فعالیت دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده نفتی منطقه اصفهان اظهار کرد: بنزینی که در حال حاضر در سطح شهر اصفهان و چند شهرستان اطراف توزیع می‌شود بنزین یورو ۴ است که نقش به سزایی در کاهش آلودگی هوا در کلان شهر‌ها دارد.

صادقیان عنوان کرد: از زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و در راستای تحقق حقوق شهروندی رمز گشایی بیش از ۵۰ هزار کارت سوخت، شهروندان در نواحی ۱۲ گانه استان اصفهان توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان انجام شده است.

او ادامه داد: تا سی ام آذر ماه، چهار رقم آخر سمت راست کدملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز پیش فرض کارت سوخت معتبر است. شهروندانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند می‌توانند با ارائه مدارک خود از جمله برگ سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت و کارت خودرو به صورت حضوری به یکی از نواحی ۱۲ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مراجعه و رمز جدید خود را بازیابی نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در خصوص صدور کارت سوخت المثنی بیان کرد: شهروندانی که کارت سوخت خودروی خود را گم کرده اند و یا کارت سوخت شان شکسته شده است می‌توانند جهت درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند و ضمن ثبت نام روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری کنند.

صادقیان در پایان عنوان کرد: با وجود حجم بی‌سابقه مراجعان به شرکت، تمام سعی و تلاش مسئولان و کارکنان منطقه، حفظ کرامت انسانی و خدمت‌رسانی در کمترین زمان و به بهترین وجه ممکن بوده است که با حول و قوه الهی و تلاش بی‌نظیر کارکنان این مجموعه تاکنون محقق شده و ان شاءالله ادامه خواهد یافت.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.