مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تامین آب پایدار شهرک صنعتی از خط انتقال سد درودزن در دستورکاراین شرکت قراردارد.

برنامه ریزی برای تامین آب پایدار شهرک صنعتی فتح آباد/انعقاد ۷۸ قرارداد در این شهرک صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی در بازدید از شهرک صنعتی فتح آباد گفت: این طرح در مرحله مطالعه و ارزیابی فنی است. وی در ادامه گفت:توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت بویژه تامین آب پایدار در دستور کار قرار دارد.

او افزود: سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به دلیل نزدیکی به بزرگراه و راه آهن شیراز- اصفهان، دارای توجیه اقتصادی بالایی است.

فتوحی تصریح کرد: با توجه به استقبال سرمایه گذاران، طرح توسعه شهرک صنعتی و الحاق اراضی جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

او در ادامه از برطرف شدن مشکل اجرای طرح افزایش ظرفیت تامین برق این شهرک صنعتی از طریق اجرای خط انتقال برق خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی مشکلات اجرای این خط برق برطرف و پیمانکار درحال اجرای طرح است وامیدوراریم با بهره برداری از این طرح در ماه‌های آینده بستر مناسبی برای تامین پایدار برق فراهم شود.

فتوحی با بیان اینکه این شهرک صنعتی دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، مخابرات، تصفیه خانه و شبکه فاضلاب است گفت: این شهرک صنعتی از بهترین شهرک‌های صنعتی استان محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در حال حاضر در این شهرک صنعتی ۷۸ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۲۵ واحد با اشتغال ۳۲۷ نفر در مرحله بهره برداری و ۵۱ واحد نیز در مرحله ساخت و ساز است.

در این برنامه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از کارخانه فارس عصاره ایرانیان که به تازگی راه اندازی شده است بازدید کرد.

این کارخانه با سرمایه ۷۰ میلیارد ریالی راه اندازی شده و ظرفیت تولید روزانه ۳۰ تن پودر و عصاره شیرین بیان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.