به منظور حمایت از ایتام وفرزندان محسنین پویش مردمی جذب ۱۷ هزار حامی وخیر در کمیته امداد استان زنجان راه اندازی شده است.

آغاز پویش ثبت‌نام ۱۷ هزار حامی در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جلسه اعضای توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام به منظور حمایت از کودکان یتیم وبی سرپرست می‌باشد گفت:رسیدگی وتکریم ایتام ونیازمندان از سفارشات موکد قرآن کریم واز کار‌های است که ائمه اطهار (علیهم السلام) شخصا انجام می دادند.
 
او  با بیان اینکه حمایت از نیازمندان در دستور کار کمیته امداد استان زنجان قرار دارد، گفت: پویش ثبت‌نام ۱۷ هزار حامی در استان آغاز شده و این در حالی است که هزار و ۳۳۱ کودک نیازمندفاقد حامی شناسایی وچشم انتظار کمک‌های حامیان نیکوکار هستند.

صفری افزود: در این طرح برای هر فرزند نیازمند حمایت، شماره کارت ۱۶ رقمی در نظرگرفته شده است که حامیان می‌توانند با مراجعه به خودپرداز‌های عضو شتاب به‌صورت مستقیم برای فرزند معنوی خود وجه حمایتی را واریز نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه خیران می‌توانند با پرداخت ماهانه ده هزار تومان در این پویش از نیازمندان در قالب طرح اکرام ومحسنین حمایت کنند، گفت: تسهیل سازی فرآیند پرداخت مبالغ حمایتی ازجمله رویکرد‌های این نهاد در اجرای این طرح است.

صفری با اشاره به فعال‌سازی اپلیکیشن‌های مختلف تلفن همراه برای اجرای این طرح و دریافت کمک‌های حامیان گفت: حامیان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی www.ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در این طرح به‌عنوان حامی شرکت کنند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.