مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هم اکنون در ۲۷ استان کشور مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،محمدرضا پورحاج رضایی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به شهرکرد اظهار داشت: در ۲۷ استان کشور مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی از یک تا سه فاز راه اندازی گردید.

او افزود: برای تکمیل و راه اندازی مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید کشور بیش از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

پورحاج رضایی اضافه کرد: در برخی استان‌ها بخش‌های مختلف این مجتمع‌ها راه اندازی شده که تکمیل و راه اندازی هر سه فاز این مجتمع در ۲۷ استان و همچنین راه‌اندازی مجتمع‌های جدید با توجه به وضعیت اقتصادی دولت نیازمند حمایت و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

او ادامه داد: هم اکنون استان‌های قم، قزوین و مرکزی فاقد مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی هستند که برای راه اندازی هر مجتمع در این استان‌ها ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

پورحاج رضایی گفت: سالانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری و سایر اقشار از خدمات این مجتمع‌ها در سطح کشور بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار