رقابت‌های هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری ۶ دیدار هم زمان به پایان رسید.

پیروزی پرگل پاریسی‌ها برابر گالاتاسرای / زور تاتنهام مورینیو هم به بایرن نرسیدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری ۶ دیدار همزمان پیگیری شد و پرونده دور مقدماتی آن بسته شد. در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شب گذشته که البته تشریفاتی هم بود تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و تاتنهام به مصاف هم رفتند. ۲ تیم پیش از صعودشان به دور بعدی را قطعی کرده بودند. باورایی‌ها در این بازی میزبان بودند و تاتنهامی‌ها هم می‌خواستند انتقام شکست سنگین ۷ - ۲ بازی رفت ۲ تیم را بگیرند، با این حال شاگردان مورینیو موفق نبودند و در نهایت با نتیجه ۳ -۱ در این بازی شکست خوردند. بدین ترتیب بایرن در گروه دوم ۱۸ امتیازی شد و با ۶ برد پیاپی به مرحله بعدی رسید. تاتنهام هم با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد.  دیگر دیدار این گروه هم میان تیم‌های فوتبال المپیاکوس و ستاره سرخ بلگراد بود، صرب‌ها می‌توانستند با یک تساوی هم به لیگ اروپا برسند، اما در نهایت ۱ - ۰ باختند تا المپیاکوس ۴ امتیازی شود و به رتبه سوم این گروه برسد و سهمیه لیگ اروپا را بگیرد.  

دیگر دیدار مهم هم میان  تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و گالاتاسرای در گروه نخست برگزار شد، آن‌ها پیش از این صعودشان به دور بعد قطعی بود، اما در این بازی هم  با شرایط خوبی حاضر شدند و در نهایت توانستند به پیروزی پرگل ۵ - ۰ دست یابند و جایگاهشان در صدر جدول رده بندی را با ۱۶ امتیاز تثبیت کنند.  رئال مادرید هم در دیگر دیدار این گروه با کلوب بروژ بازی کرد و در یک بازی غیر خانگی به پیروزی آسان ۳ -۱ دست یافت، شاگردان زیدان با این نتیجه با ۱۱ امتیاز و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند، در این گروه هم کلوب بروژ با ۳ امتیاز به عنوان تیم سوم به لیگ اروپا رفت.  

آخرین دیدار‌ها هم در گروه چهارم انجام شد، شاگردان ساری که پیش از این حضورشان در دور نهایی قطعی بود در آلمان به مصاف بایرلورکوزن رفتند و در پایان ۹۰ دقیقه به پیروزی ۲ - ۰ دست یافتند ، یوونتوس با این نتیجه مانع صعود لورکوزنی‌ها شدند و با ۱۶ امتیاز جایگاهشان در صدر جدول رده بندی را تثبیت کردند. دیگر دیدار این گروه هم میان تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو بود که در نهایت با برد شاگردان سیمئونه و قطعی شدن حضورشان در دور بعد همراه شد، آن‌ها در این بازی ۲ - ۰ برنده شدند تا با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرند.  

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار