رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، کردستان را قطب اصلی فیلم کوتاه در ایران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در جلسه نمایش ۱۴ فیلم کوتاه ۱۰۰ ً فیلمسازان کردستان با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی که در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، کردستان را قطب اصلی فیلم کوتاه در ایران عنوان کرد.

او افزود: براساس تفاهم نامه‌ای با وزارت کشور به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی استان و به تصویر در آوردن هنرمندانه معضلات شناسایی شده تولید آثار سینمایی که در کوتاهترین زمان ممکن بتواند پیام را به مخاطب برساند در دستور کار حوزه هنری قرار گرفت.

مرادی گفت: در این زمینه با توجه به پتانسیل بالای فیلمسازان و با نظارت هنرمند توانمند سینمای کشور پوران درخشنده ساخت ۱۴ اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای که امروز به نمایش در می‌آید برنامه ریزی گردید.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به سیاست‌های محوری حوزه هنری گفت: سینمای اخلاق و سینمای خانواده از اولویت‌های مهمی است که به صورت جدی دراولویت تولیدات سینمایی قرار گرفته و در این راستا از آثاری که مضامین اخلاقی و انسانی را ترویج نمایند به صورت کامل حمایت خواهیم کرد.

وی ساخت فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: سرعت، شجاعت و جسارت سه خصوصیت اصلی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای می‌باشد.

رئیس حوزه هنری در پایان گفت: اعتقاد ما بر این است که اعتبار ریالی و هزینه کردن در بخش هنر و فرهنگ سرمایه گذاری است که نتیجه آن در اعتلای جامعه نمود پیدا می‌کند.

پس از اکران فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای تولیدی حوزه هنری کردستان یک پنل تخصصی با حضور دکتر گودرزی جامغعه شناس خانواده و هیوا امین نزاد از هنرمندان توانمند سینمای کردستان برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدیه از فیلمسازان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.