فرماندار شهرستان سرباز گفت: مامورین بهداشت و درمان مرزبانان و حافظان حریم سلامت جسمانی و امنیت روانی شهروندان هستند.

مامورین بهداشت و درمان مرزبانان و حافظان حریم سلامت شهروندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سلیم کدخدا فرماندار شهرستان سرباز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی  که با محوریت بیماری آنفلوانزا و بیماری مالاریا  برگزارشد ضمن تشکر از زحمات و خدمات شبانه روزی مدیریت و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در مواجهه با تهدید بیماری مالاریا و سایر بیماریها در موقعیت‌های دشوار و سخت ترین شرایط گفت:  مامورین بهداشت و درمان مرزبانان و حافظان حریم سلامت جسمانی و امنیت روانی شهروندان هستند.

او افزود:  برنامه ریزی جامع و مرحله ای برای مهار کاهش ونهایتا"ریشه کنی مالاریا مورد اجرا در آیدو تمرکز فوق العاده بر شناسایی و فعالیت درمان و مراقبت در کانون های بحران و مناطق آلوده صورت پذیرد.

سلیم کدخدا خواستار تشکیل و فعالیت کمیته آموزشی و اطلاع رسانی کارگروه ویژه برنامه ریزی برای حضور کارشناسان بیماری مالاریا و آنفلوانزا درمدارس سطح شهرستان درشبکه بهداشت شد.

او افزود:  نکات آموزشی مهم به سبک عام فهم درسطح فراگیر درفضاهای آموزشی و مراکز دانشگاهی توزیع ودر اماکن پر تردد در معرض دیدعموم نصب شود.

فرماندار شهرستان کلیه دستگاههای اجرایی دارای گروه هدف درگیر بیماریهای مالاریا و آنفلوانزا را با شبکه بهداشت ودرمان در راستای تسریع اجرای برنامه های مقابله ای و پیشگیرانه مرتبط مکلف به همکاری کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار