معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان قرار دارد که از این ۱۸ دوربین فعال است.

فعالیت ۱۸ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در استان سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده وجود دارد اظهار داشت: ۲۶۰ کیلومتر از جاده‌های استان بزرگراه، ۸۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۰ کیلومتر راه فرعی و مابقی راه شوسه و درون شهری است.

او افزود: در محور‌های مواصلاتی استان بیش از ۴۹ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.

نظری با تأکید بر سخت گذربودن محور‌های مواصلاتی استان اضافه کرد: براساس برنامه زمانبندی سالانه ۱۰ نقطه حادثه خیز استان ایمن سازی خواهد شد.

او ادامه داد: در استان ۳۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌ها نصب شده است که از این تعداد ۱۸ دوربین فعال و مابقی نیاز به تعمیرات دارد.

نظری گفت: در سطح شهر‌ها نیز ۲۷ دوربین نظارتی نصب شده که ۲۵ مورد آن فعال است.

او افزود: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، تصادفات در محور‌های برون شهری هشت درصد، آمار کشته شدگان تصادفات ۱۷ درصد و جرحی دو درصد و مجروحان پنج درصد کاهش داشت.

نظری اضافه کرد: در حوزه درون شهری نیز در تعداد متوفی ۲۶ درصد کاهش و جرحی شش درصد کاهش در سطح استان داشتیم.

او با اشاره به بارندگی ابتدای امسال در استان ادامه داد: با توجه به آمادگی و تعامل خوب دستگاه‌های امدادی، انتظامی و مردم در این بارش‌ها هیچ گونه خسارت جانی در استان داشتیم.

نظری گفت: این استان در بارندگی فروردین ماه امسال چهارمین استان پربارش کشور بود، که شش هزار میلیارد ریال خسارت در حوزه‌های مختلف به استان وارد شد.

او افزود: امسال نیز نزدیک ۱۲۱ میلیمتر بارش در استان ثبت شده که نسبت به مدت سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

نظری اضافه کرد: طرح زمستانی امسال با ۱۱۹ پایگاه، ۴۳۷ خودروی امدادی و انتظامی و فعالیت یک هزار و ۱۳ نفر از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ اسفند ۹۸ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: استانداری ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار