عرضه نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3

شرکت کپ کام اعلام کرد که در سال آینده نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3 برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین بسیار پرطرفدار از مجموعه Resident Evil بازی Resident Evil 3 است که چند سالی از عرضه آن می‌گذرد اما این عنوان در زمان عرضه خود به دلیل داشتن داستانی بسیار هیجان انگیز و همچنین داشتن گرافیک بسیار خوب نسبت به عناوین هم رده خود توانست به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. ظاهرا شرک کپ کام با هدف ایجاد حسی نوستالژی در گیمرها قصد دارد نسخه ریمستر شده این بازی را روانه بازار کند. ریمستر این عنوان تنها شامل بازسازی محیط بازی نمی‌شود و شرکت کپ کام قصد دارد داستانی جدید در شهر راکون را در آن اضافه کند.

داستان نسخه اصلی این بازی درباره جیل ولنتاین است که در ادامه نسخه دوم این بازی و درباره شهری آلوده به فروش T ساخته شده است. نسخه ریمستر شده این بازی به وسیله موتور RE قرار است توسعه داده شود که از آن در ساخت عناوین Resident Evil 7: Biohazard  و  Devil May Cry 5 استفاده شده است که نشانگر وجود گرافیک خارق العاده در نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3 دارد.

عرضه نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3

در ماه گذشته نیز شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه ریمستر شده این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر نیز در فضای مجازی منتشر شده بود که می‌توان گفت همین شایعات شرکت کپ کام را مجبور به انتشار خبر عرضه این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر کرد.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی بزرگ برای بازی Battlefield 5


انتظار می‌رود این عنوان به دلیل نوستالژی بودن برای بسیاری از گیمرهای قدیمی و با توجه به تعریف‌هایی که از این عنوان در فضای مجازی منتشر شده است، بتواند به قروش بسیار بالایی دست پیدا کند. نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3 قرار است در ۳ آپریل سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های مطرح وارد بازار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
این بازی ریمستر نشده بود بلکه ریمک هست ،،، بین ریمیکس و ریمستر و ریبوت تفاوت هست
Iran (Islamic Republic of)
متین
۲۱:۵۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
خیلی هم عالی :)
آخرین اخبار