الویری گفت: در شرایط تحریم‌های سخت اقتصادی امروز باید به سمت محقق شدن ظرفیت‌های موجود حرکت کنیم.

براه برون رفت از مشکلات اقتصادی بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوهه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان ها در نشست فوق العاده این شورا که با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد با تاکید بر این نکته که جلسه امروز شورای عالی استان‌ها با محور رونق تولید برگزار شده است گفت: باید به این نکته اشاره کنم که شرایط امروز کشور ما به واسطه تحریم‌های یک جانبه و سنگین آمریکا شرایط خاصی است.

رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: ما درمدیریت شهری و کلان باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌های بالقوه موجود را به سمت بالفعل شدن سوق دهیم.

الویری ادامه داد: موضوعات مطرح شده در این جلسه با حضور آقای آقا محمدی می‌تواند بسیار راه گشا باشد و امیدوارم در این جلسه مورد توجه قرار بگیرد.

الویری ادامه داد: جمع بندی صحبت‌ها را می‌توان به این گونه مطرح کرد که از طریق بهره وری منابع و درامد تولید را چند برابر کرد.

او تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌تواند چرخ تولید را بهتر بچرخاند و در کنار درامد زایی موجب ایجاد یکپارچگی در صنایع تولیدی شود.

گفتنی است؛ اعضای شورای استان‌ها امشب به دعوت پیروز حناچی شهردار تهران به اراضی عباس اباد می‌روند تا در گنبد مینا شنونده صحبت‌های شهردار تهران باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار