۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی پیست قایقرانی بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در بررسی توسعه زیرساخت‌های پیست قایقرانی دهکده گردشگری ساحلی بوشهر با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم ۴۰ میلیارد تومان برای لایروبی پیست قایقرانی بوشهر مصوب شد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پیست قایقرانی بوشهر گفت: تلاش می‌شود لایروبی این پیست با تامین اعتبارات لازم انجام گیرد.

جمشید تقی‌زاده برتحقق مطالبات ورزشکاران در رشته‌های قهرمانی تاکید کرد و افزود: بوشهر در عرصه ورزش‌های دریایی و ساحلی ظرفیت بالایی دارد و بر همین اساس به توسعه زیرساخت‌های این رشته‌های ورزشی توجه ویژه داریم.

او، گفت: بوشهر با وجود ظرفیت‌های خوب ورزش‌های آبی به‌ویژه در زمینه قایقرانی می‌تواند با حمایت مسئولان به قطب قایقرانی کشور تبدیل شود.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان بر تامین اعتبار لایروبی آن تاکید کرد و افزود: ایجاد پایگاه منطقه‌ای قایقرانی در بوشهر نیازمند حمایت مسئولان استانی است.

استاندار بوشهر نیز ورزش‌های آبی را یکی از ظرفیت‌های ورزشی بوشهر دانست و گفت: سواحل خلیج فارس در استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف از جمله ورزش‌های آبی فراهم کرده است.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه هیات قایقرانی در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی داشته است، افزود: این هیات، ورزشکاران حرفه‌ای و مقام‌های فردی و تیمی در مسابقات ملی و آسیایی دارد.

او، به لایروبی اسکله پیست قایقرانی بوشهر نیز اشاره کرد و گفت: این کار با همکاری وزارت ورزش و جوانان و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌گیرد.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر هم عمق اسکله پیست قایقرانی بوشهر را ۱.۳ متر عنوان کرد و افزود: لازم است با لایروبی، این عمق به سه متر افزایش یابد.

مهدی زارعی مسافت پیست قایقرانی بوشهر را هم دو هزار ۲۰۰ متر اعلام کرد و ادامه داد: برای لایروبی پیست قایقرانی بوشهر ۴۰ میلیارد تومان نیاز است که ۵۰ درصد آن را وزات ورزش و جوانان تامین می‌کند.

او، بر تامین اعتبارات برگزاری جشنواره دراگون بوت با حضور کشور‌های گرجستان، قطر، ارمنستان و اسپانیا در بوشهر تاکید کرد و گفت: این جشنواره در هفته بوشهر (اسفند) برگزار خواهد شد و برای برگزاری آن ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است.

در بررسی توسعه زیرساخت‌های پیست قایقرانی دهکده گردشگری ساحلی بوشهر با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم ۴۰ میلیارد تومان برای لایروبی پیست قایقرانی بوشهر مصوب شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.