معاون مخابرات استان البرز گفت : با توجه به اینکه در زمستان هیچگونه حفاری شبکه ای انجام نمیشود صدور خط تلفن ثابت مقدور نیست.

در فصل زمستان مجوز حفاری شبکه ها صادر نمی شودیعقوب علی سوادزاده ، معاون مخابرات استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت : هر ساله با آغاز فصل زمستان باتوجه به شروع بارندگی ها مجوز حفاری شبکه ای صادر نمی شود.

سواد زاده با اشاره به گلایه مندی تعدادی از شهروندان در مناطق مختلف نسبت به تاخیر در صدور خط تلفن ثابت افزود: در نظر آباد باتوجه به اینکه امکانات به اندازه کافی موجود است هیچ مشکلی برای صدور خط تلفن وجود ندارد .

او گفت: در فردیس باتوجه به کمبود امکانات برخی مناطق هنوز فاقد شبکه مخابراتی هستند و زمانی این شبکه احداث خواهد شد که تعداد درخواست کنندگان خط تلفن ثابت به حد نصاب برسد.

معاون مخابرات استان البرز  افزود : در مسکنِ مهرِ ماهدشت حدود دوازده هزار واحد قرار دارد که در این نقطه از شهر باتوجه به کمبود بودجه علاوه بر فیبر بستر های مسی و رادیویی احداث کردیم که این دو نوع با مشکلاتی مواجه هستند که امیدواریم با تامین بودجه مورد نظر خطوط شبکه ای این منطقه را نیز توسعه دهیم .

سوادزاده در پایان گفت : افرادی که پس از گذشت  سه دوره  از قبض تلفن ثابت هزینه تلفن را پرداخت نکنند خط آن ها قطع می شود و باید بعد از گذشت سه دوره خط تلفن خود را به قیمت روز خریداری کنند.

انتهای پیام / ن.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.