با ایجاد لینک در سامانه آسان پرداخت (آپ) امکان ارسال شکایات از واحد‌های صنفی به صورت اینترنتی و مشاهده نتیجه رسیدگی از طریق این سامانه فراهم شد.

امکان ارسال شکایات به صورت اینترنتی در استان زنجان فراهم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام این خبر گفت: هم اکنون لینکی با عنوان قیمت کالا و خدمات در نرم افزار آپ ایجاد شده است که افراد می‌توانند در آن ضمن مشاهده قیمت کالا و خدمات به صورت مصوب، قیمت اقلام را در دو سطح حداقل و حداکثر مشاهده نمایند.

او تصریح کرد: در صورت خرید و یا مشاهده قیمت‌ها بیش از حداکثر قیمت و یا نرخ مصوب می‌توانند از طریق گزینه ثبت شکایت اقدام به ارسال شکایت به بازرسین سازمان نمایند.

فغفوری یادآور شد: در بخش ثبت شکایات اطلاعاتی در زمینه محل، نوع کالا، قیمت فروش کالا و خدمات و در صورت صلاحدید ثبت مشخصات فردی شاکی درج می‌گردد.

او اظهار داشت: پس از ثبت شکایت کد رهگیری به صورت پیامک به شماره فرد شاکی ارسال می‌گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: با ثبت شکایت، مورد گزارش شده به بازرسین سازمان جهت مراجعه به محل و بررسی مورد ارجاع می‌گردد که در صورت مشاهده تخلف پرونده تشکیل و به نعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

او خاطرنشان  کرد: در نهایت افراد می‌توانند از طریق کد رهگیری ارسال شده نسبت به پیگیری و اخذ گزارشات اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.