هواداران پرسپولیس امیدوار هستند تا در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر به قهرمانی برسند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفت و به پیروزی ۲ بر یک رسید.

گل‌های پرسپولیس را در این بازی مهدی ترابی و علیپور به ثمر رساندند. سرخ‌ها در چارچوب هفته پانزدهم باید در تهران به مصاف سایپا بروند و اگر این تیم را شکست دهند و بازی عقب افتاده رو در روی نساجی مازندران را با برتری پشت سر بگذارند، شانس زیادی برای قهرمانی دارد.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - گل گهر سیرجان یک/ پیروزی لاک پشتی قرمز‌ها در دوران بحرانی آبی‌ها


۲ بازی فوق در تهران برگزار می‌شود و سرخ‌ها امید زیادی به قهرمانی دارند تا با کالدرون بتوانند افتخارات برانکو را تکرار کنند. البته به جز پرسپولیس، سپاهان هم از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار است. این تیم باید در هفته پانزدهم با پیکان تهران بازی کنند و سپس بازی عقب افتاده خود را صنعت نفت آبادان برگزار کند که به مراتب کار سخت تری نسبت به پرسپولیسی‌ها دارند.

درحال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر، استقلال با ۲۶ امتیاز در صدر جدول است و سپاهان و پرسپولیس با ۲۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وزارت
۱۳:۵۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
نیاز به امیدواری نیس..همه هواشونو دارن از همین الان هم میشه براشون جام قالپاقی و ستاره حلبی بهشون داد..مهم نیس نتایج چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۰:۵۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
ان شالله میره صدر. شماها هم دنبال بهانه بگردید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۳:۵۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
فقط بلدیم انتقاد و قضاوت بیجا کنیم‌.
دیگه استقلال میخواد براش چیکار کنن؟
همه بازیا سه هیچ بشه خوبه؟
آخرین اخبار