سرمربی تیم فوتبال استقلال با چراغ سبز وکلای خود راهی تهران می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی در حالی راهی ترکیه شدند که همچنان مرد ایتالیایی برای بازگشت پیش قدم نشده است.

برکناری اعضای هیئت مدیره استقلال

تعدادی از هواداران استقلال جلوی باشگاه حضور پیدا کرده و خواستار برکناری خلیل‌زاده و سایر اعضای هیئت مدیره شده‌اند. همچنین محمد نوری پیشکسوت استقلال در جمع هواداران حاضر شد و بعد از دعوت هواداران به آرامش به آنها اعلام کرد که فتح الله زاده مدیرعامل خواهد شد.

اما و اگر در بازگشت اسراماچونی به تهران

استراماچونی در مصاحبه با یک رسانه ایتالیایی اعلام کرده تا ۴۸ ساعت آینده وکیلش به او اعلام خواهد کرد که آیا به ایران برمی گردد یا نه.


بیشتر بخوانید: شروط جدید استراماچونی برای بازگشت به تهران!


نمایندگان استقلال آستین بالا زدند

امیر سلطانی، مشاور مدیرعامل مستعفی استقلال به عنوان نماینده باشگاه برای مذاکره با وکلای استراماچونی در ترکیه حضور دارد. همچنین خلیل زاده، سرپرست باشگاه مسئولیت پرداخت مطالبات را برعهده گرفته است و وی هم دیشب راهی ترکیه شد. قرار است حسابی برای استراماچونی در ترکیه باز شود تا طلب این مربی به حساب او واریز شود و در نهایت با تایید وکلا، مرد ایتالیایی به تهران باز گردد.

برنامه تمرینی تلفنی استرا به بازیکنان 

تمرین استقلالی ها در حال پیگیری است و استراماچونی تلفنی برنامه های تمرینی بازیکنان را با وریا غفوری هماهنگ کرده است.

مذاکرات مثبت مدیران استقلال و استراماچونی

گویا مذاکرات مثبتی میان وکلای استراماچونی و مدیران استقلال برای بازگشت سرمربی ایتالیایی به ایران انجام شده است و اگر اتفاقی رخ ندهد و پول این مربی به حسابش واریز شود استرا فردا در تهران حضور دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار