نخستین همایش ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال روز چهارشنبه با حضور دانشجویان، مهمانان کشوری، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران، شیراز، تربیت مدرس، دانشگاه دامغان و دانشگاه الزهرا (س) به میزبانی دانشگاه دولتی دامغان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالعلی بصیری، رئیس دانشگاه دامغان در حاشیه آیین افتتاحیه این همایش گفت: همایش ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال برای نخستین بار در چهار محور تلویزیون، سینما، هنر‌های دیجیتال و تئاتر به مدت ۲ روز در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

او افزود: آثار دانشجویان در ۲۵ بخش محور‌های این نمایش به سامانه دانشکده هنر دانشگاه دامغان ارسال شده است.

رئیس دانشگاه دامغان تصریح کرد: مقاله‌های ارسالی از سوی داوران و اساتید دانشگاه‌های هنر کشور در بخش‌های مختلف مورد داوری قرار گرفته است که از این تعداد، ۲۳ مقاله برای ارائه و سخنرانی انتخاب شده است.

بصیری بیان کرد: به همت دبیران این همایش ملی، فراخوان شرکت در همایش به صورت ملی به تمامی دانشگاه‌ها و موسسه‌های تحقیقاتی کشور ارسال شده است و دانشگاه دامغان، امروز میزبان هنردوستان کشور است.

او ابراز کرد: برگزاری این همایش می‌تواند نقش بسزایی در افزایش دانش و کسب علوم نوین برعهده داشته باشد که خروجی آن نیز می‌تواند در بخش‌های اصلی این همایش تاثیرگذار باشد.

سخنرانی کلیدی اساتید برجسته، ارائه مقاله‌های برگزیده، تور دامغان گردی و ارائه پوستر مقالات به شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های این همایش است.

در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۲ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / ن

برچسب ها: همایش ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.