رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر گفت: یک میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان به نیازمندان این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوالحسن رنجبر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر با اشاره به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد در این شهرستان،گفت: تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۳۱۶ نیازمند قائمشهری پرداخت شده است.

او افزود: یکی از اهداف تاسیس صندوق امداد ولایت ارائه خدمات آسانتر و بدون واسطه به نیازمندان است که اعتبار آن از محل سپرده گذاری خیران، نیکوکاران و مساعدت‌های کمیته امداد تامین می‌شود.

رئیس کمیته امداد قائمشهر گفت: تسهیلات پرداخت شده به ۲۰۳ نفر در بخش حمایتی، به ۵۷ نفر در زمینه اشتغال، ۳۰ نفر در بخش مسکن و به ۲۹ نفر ودیعه مسکن بوده است.

او افزود: در بخش حمایتی این تسهیلات برای کمک به درمان، تحصیل، پرداخت دیون، ازدواج، تعمیرات مسکن و ساخت بوده است.

رنجبر با تقدیر از حمایت‌های خالصانه خیران و نیکوکاران در امر سپرده گذاری در این صندوق گفت:۴ هزار و ۹۵۰ خانوار در قائمشهر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار