سه سنگ نورد باشگاه ساسان کرمان امروز در قالب تیم ملی سنگنوردی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای جوانان عازم کشور هند شدند.

فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیای جوانان ۲۱ تا ۲۴ آذر جاری برابر با ۱۲ الی ۱۵ دسامبر در کشور هند برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه در بخش بانوان ۴ نفر و در بخش آقایان ۳ نفر از کشور جمهوری اسلامی ایران حضور دارند، افزود: از این تعداد، آیناز محمدی، راحیل رمضانی و محیا دارابیان از سنگنوردان باشگاه فرهنگی ورزشی ساسان به نمایندگی از استان کرمان حضور دارند.

ایرانمنش با اشاره به اینکه این مسابقات در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایندگانی از سراسر جهان در این رقابت‌ها حضور می‌یابند که یکی از این شرکت کنندگان، قهرمان جهان از کشور ژاپن است.

او بیان داشت: سنگ نوردان ساسان کرمان از آمادگی بالایی برخورداند و در بیشتر تورنمت‌های داخلی و خارجی همیشه آمادگی خود را به رخ حریفان کشیده اند.

ایرانمنش ابراز امیدواری کرد: همچون سنوات گذشته شاهد افتخار آفرینی برای ورزش سنگنوردی ایران پرافتخار و دیار کریمان باشیم.

او برای تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات، به ویژه نمایندگان دیار کریمان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار