معاون مهندسی وتوسعه شرکت آب وفاضلاب کشور گفت:تا پایان دولت بیش از ۳ میلیون نفر از جمعیت روستایی از آب آشامیدنی سالم وبهداشتی برخوردار می‌شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور معاون مهندسی وتوسعه شرکت آب وفاضلاب کشور امروز در جریان بازدید از روند اجرای طرح ساخت مدول توسعه تصفیه خانه فولادشهر گفت: برای ساخت، تامین و تکمیل طرح‌های آبرسانی به بیش از ۱۰ میلیون نفر جمعیت روستایی کشور، بیش از ۱۵۰ میلیون یورو از منابع صندوق توسعه ملی و بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات ملی در سال جاری و اعتبارات بودجه سال ۹۹ تخصیص داده شده است.

شاهین پاکروح با اشاره به تامین آب آشامیدنی بیش از ۷ میلیون نفر از جمعیت روستایی افزود: همچنین تا پایان دولت بیش از ۳ میلیون نفر از جمعیت روستایی از آب آشامیدنی سالم وبهداشتی برخوردار می‌شوند.

او با بازدید از روند اجرای طرح ساخت مدول توسعه تصفیه خانه فولادشهر گفت: این طرح فاضلاب با ظرفیت بیش از ۱۷ هزار مترمکعب در شبانه روز درقالب قرارداد بیع متقابل با کارخانه ذوب آهن اصفهان و با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال منعقد شده است که در سه ماهه اول سال ۹۹ وارد مدار می‌شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه از استان اصفهان به عنوان پایلوت استفاده مجدد از پساب فاضلاب در صنایع برشمرد و گفت: با اجرای طرح‌های بیع شرکت آب فاضلاب و صنایع، آب مورد نیاز صنایع برای توسعه و افزایش تولید محصولات تامین می‌شود و با تصفیه فاضلاب مطابق با آخرین استاندارد‌های جهانی شاخص‌های زیست محیطی نیز ارتقاء می‌یابد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: تامین آب ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار