نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو گفت: از محل صرفه‌جویی بنزین روزانه ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد حاصل می‌شود که باید به دست مردم برسد.

پشتوانه ایران ملت همیشه در صحنه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حشمت الله فلاحت پیشه  نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو گفت: ملت همواره حامی نظام هستند و باید امنیت اقتصادی آنها را تامین کرد.

فلاحت پیشه با بیان اینکه در جدال بین ایران و آمریکا پشتوانه آمریکا گزینه نظامی و پشتوانه ایران ملت همیشه در صحنه هستند، خاطرنشان کرد: ترامپ از زمانی که پهپاد آمریکا سقوط کرد می‌داند که گزینه نظامی روی میزش دیگر موثر نیست و از همین رو بلوف‌های آخر را برای ایران می زند.

فلاحت پیشه معتقد است: اگر مردم امنیت اقتصادی داشته باشند، دره‌ای که آمریکا می‌خواهد پشت ایران بسازد را خاکریز خواهند کرد.

او در ادامه از محرومیت های اسلام آباد غرب هم یاد کرد و ادامه داد :چند طرح بزرگ در اسلام آبادغرب داریم که سالهاست قولش را به مردم داده‌اند، اما هنوز اجرایی نشده است.

او تاکید کرد: برای مثال دانشکده فنی و مهندسی اسلام آباد غرب ۸ سال است که برای اجرا پیگیری می شود و اکنون پول، مجوز، هیئت علمی و دانشجویان فراهم است، اما یک مدیر پیدا شده که زمین آن را تحویل نمی‌دهد.

فلاحت پیشه پتروشیمی اسلام آبادغرب و انتقال آب اسلام آباد غرب را نیز از دیگر این پروژه ها دانست که مردم چشم انتظار آن هستند و باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان از همکاری مجلس شورای اسلامی برای امهال وامهای زلزله زدگان نیز قدردانی کرد و یادآور شد: مردم درخواست امهال مجدد وامها را دارند، زیرا هنوز وضع اقتصادی مردم خوب نشده است
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.