سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز گفت: بیش از ۴۵ درصد وام های پرداختی از طریق سامانه کارا به احیا و ایجاد مشاغل روستایی اختصاص داشته است.

گام بلند اداره تعاون برای احیای مشاغل روستاییحسین فلاح نژاد، سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که طی دو سال اخیر حدود ۱۸۲ میلیون تومان وام اشتغال از طریق ثبت نام در سامانه کارا به متقاضیان البرزی پرداخت شده است، گفت: بیش از ۴۵درصد این مبالغ پرداختی به احیا و‌ ایجاد مشاغل روستایی استان البرز اختصاص داشته است.

او با بیان این که ۶۷۵ طرح اشتغال در البرز ثبت شده است، افزود: تقریبا ۱۶۲ میلیارد از مبلغ وام های پرداختی به متقاضیان دارای مجوز از دستگاه های اجرایی مانند جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، اداره امور عشایر و... اختصاص داشته است.

فلاح نژاد با بیان این که کل اعتبار درنظر گرفته شده برای استان البرز دویست میلیارد تومان است، گفت: در دو سال اخیر بیست میلیارد تومان نیز به متقاضیان معرفی شده توسط نهاد های حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و... پرداخت شده است.

او با اشاره به این که بودجه باقی مانده به معرفی شدگان نهاد های حمایتی اختصاص دارد، افزود: متقاضیان جهت ثبت درخواست خود به آدرس Kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز گفت: کمیته های فنی ما از سال ۹۶ تشکیل شده و امسال نیز کمیته فنی همراه با نظارت به منظور نظارت بر عملکرد دریافت کنندگان وام تشکیل شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.