سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:آماده هستم همین فردا با هواپیما از ایتالیا به تهران بازگردم.

استراماچونی: آماده هستم همین فردا به تهران بازگردمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت‌‎وگویی را با سایت ماریونت درباره موضوع ترک ایران و تیم استقلال صحبت‌هایی را انجام داده است.

استراماچونی در باره حواشی این روز ها گفت: از ابتدا مشکل وجود داشت، چون باشگاه ما دولتی است دستمزد‌های ما توسط مالک باشگاه پرداخت نمی‌شود.

مربی ایتالیایی ادامه داد: آنچه که مرا به صورت متعجب کرده است، این بود که هواداران استقلال اکثر اوقات در ورزشگاه حضور داشتند. با کاپیتان تیم صحبت کردم و همه در تلاش هستند و حتی سفارت ایتالیا در ایران در حال پیگری کار‌ها هستند. اگر آن شخص کناره‌گیری کند و وضعیت مناسب شود، آماده هستم همین فردا با هواپیما به تهران بازگردم.

او همچنین عنوان کرد: روز گذشته یکی از اعضای هیات مدیره در مورد من گفت که پیشنهادی دیگر داشتم که رفتم. این حرف درست نیست و مردم این را می‌دانند. وضعیت امروز یا فردا مشخص می‌شود، چون تیم باید بازی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۰۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
من به عنوان یک هوادارازعملکردت ناراضیم کاش می تونستیم یک ایرانی متعصب به استقلال پیداکنیم وتورا راه ندیم کارت اصلاحرفه ای نبود الان هم برای کاهش تعهداتت چونه می زنی.
آخرین اخبار