رییس مجلس با انتقاد از واگذاری نیروگاه‌ها به نهاد‌های غیر متخصص گفت: این موضوع در مغایرت با اصل ۴۴ قانون اساسی است و باید اصلاح شود.

واگذاری نیروگاه‌ها به نهاد‌های غیر متخصص خلاف اصل ۴۴ قانون اساسی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   علی لاریجانی  گفت: مردم اسلام آباد غرب در دفاع از انقلاب همواره پیشرو بوده اند واین نشان دهنده روحیه جوانمردی این دیار است.

او افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در شرایط تحریم‌های ظالمانه آمریکا کار بزرگی است و امیدواریم در همه زمینه ها همینطور موفق باشیم.

رییس مجلس گفت: ملت ایران همواره در راستای توسعه و آبادانی کشور کوشا بوده اند و در همه بخش‌ها همواره سرآمد بوده و جهادگونه تلاش کرده اند.

لاریجانی با بیان اینکه وجود شرکت‌های تخصصی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت نیروگاه‌ها و طرح‌های عظیم یک نقطه قوتی برای کشور محسوب می‌شود، گفت: اگر چرخه اقتصاد کشور فعال‌تر شود، شغل‌های جدیدی در کشور به وجود می‌آید و باید همگان در راستای تقویت و فراهم کردن بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی تلاش کنند.

او افزود: افزایش ثروت ملی در راستای همگرایی ملی صورت میپذیرد و این میتواند در همه بخش‌ها از جمله رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری بسیار تاثیر گذار باشد.

رییس مجلس  بیان کرد: اجرای طرح‌های بزرگی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو نشان دهنده پویایی در بخش ساخت نیروگاهی و مایه دلگرمی است.

لاریجانی با انتقاد از واگذاری نیروگاه‌ها به نهاد‌های غیر متخصص بجای دیون گفت: این امر غیر عقلانی و خلاف اصل ۴۴ قانون اساسی است که باید اصلاح شود.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.