به مناسبت گرامیداشت یاد شهدا، یادواره ۶۸ شهید منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حضور معاون پرورشی و ویسی کارشناس امور شاهد آموزش و پرورش، معاون فرماندار، قنواتی معاون فرماندهی سپاه و مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی و بسیج دانش آموزی و مادر شهید رضا پناهی نویسنده کتاب عارف ۱۲ ساله، یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی شهرستان برگزار شد.

او افزود: این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس برگزار شده است.

عبدی پور با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی عارف ۱۲ ساله بیان داشت: در این مراسم برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با محتوی سرگذشت زندگی رضا پناهی از زبان مادر این شهید است به قید قرعه توسط مادر شهید مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت در بین نسل جوان مهم بوده و لازم است دانش آموزان برای زندگی سالم و حیات طیبه از راه و رسم شهدا الگو گیری کنند.

مادر شهید پناهی در یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی از سبک زندگی و عقاید فرزند شهید خود، دوری از فضای مجازی مخرب، رعایت حجاب، اقامه نمار و تلاش برای کسب علم و دانش با دختران جوان سخن گفت.

معصومه حمامی اصل، مادر شهید رضا پناهی و نویسنده کتاب عارف ۱۲ ساله در یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد هدی از اخلاق، راه، روش، عقاید، باور‌ها و دلاوری‌های فرزند خویش در دوران هشت سال دفاع مقدس سخن گفت و عارف ۱۲ ساله را به دانش آموزان معرفی کرد.

در یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد هدی با اهدا لوح تقدیر معصومه حمامی اصل، مادر شهید رضا پناهی و نویسنده کتاب عارف ۱۲ ساله تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.