براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، ناپایداری جوی در استان به ویژه در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس در ساعات بعدازظهر و شب قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود.

پیش بینی ادامه ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان / خودداری از تردد دریاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، ناپایداری جوی در استان به ویژه در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس در ساعات بعدازظهر و شب قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود.

در مناطق غربی و جزایر خلیج فارس و به تدریج در ساعات بعدازظهر در سایر نقاط شاهد فعالیت موج ناپایدار بارشی خواهیم بود که شدت فعالیت در ساعات بعدازظهر و شب (سه شنبه) تا صبح چهارشنبه ۲۰ آذر پیش بینی می‌شود.

با تقویت موج بارشی در مناطق دریایی استان در ساعاتی رگبار نسبتا شدید باران و رعد وبرق و وقوع تندباد لحظه‌ای خواهیم داشت که توصیه می‌شود به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب با توجه به امکان افزایش لحظه‌ای سرعت باد از تردد دریایی خودداری شود.

این سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه در مناطق شرقی استان فعالیت خواهد داشت و به تدریج از استان خارج خواهد شد.

با خروج موج بارشی از ظهر چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید شمال غربی در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس آغاز خواهد شد و شرایط دریا تا روز پنجشنبه نسبتا مواج خواهد بود.

از لحاظ دمایی از روز پنجشنبه کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود با توجه به تقویت سامانه بارشی از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی به ویژه در غرب استان خودداری شود و تمهیدات لازم در تردد‌های دریایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ ب

برچسب ها: وضع هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار