سرمربی تیم فوتبال استقلال به حواشی اشتعفای خود واکنش نشان داد.

استراماچونی: خلیل زاده برخلاف حرف‌هایی که به من می‌زند صحبت می‌کند/ استقلال حرفه‌ای عمل نکردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من ایران را ترک کردم و ناراحت بودم. قبل از هر چیز مشخص است که هواداران باید از من موضوع استعفا را بشنوند. اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر افتاده به خاطر هواداران، بازیکنان و خودم بود.

او گفت: باشگاه قادر نبود به تعهدات خود عمل کند و این تیم رفتار حرفه‌ای نکرد. فقط کافیه استقلال به من نشان بدهد که به تعهدات عمل می‌کند. خلیل زاده برخلاف ایمیل‌های ارسالی حرف می‌زند.. خلیل زاده نباید بگوید من پیشنهاد دارم و این بی احترامی به من و هواداران است.

استراماچونی بیان کرد: من از دروغ بی زارم. خلیل زاده حتی یک بار به تمرین ما هم نیامده است. او دروغ می‌گوید و لازم نیست همه چیز را خراب کنیم. باید شفاف حرف بزنیم. مسابقه امروز را دیدم و آنقدر رنج نکشیده بودم برای دیدن بازی. بازیکنانم بهترین فوتبال را در ایران بازی می‌کنند و می‌فهمم از لحاظ ذهنی چطور هستن.

سرمربی استقلال گفت: آن‌ها بدون من و با من می‌تواند بازی کنند و بهترین باشند و فقط از آن‌ها حمایت می‌کنم و من طرف آن‌ها هستم. امیدوارم یک روز دوباره به ایران برگردم و مربی استقلال باشم و همواره استقلال در قلب من خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار