سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور گفت: امیدوارم هواداران عذرخواهی من را بپذیرند، هفته‌های بعدی بهتر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه تراکتور، احد شیخ لاری سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی این تیم برابر تیم ماشین سازی اظهار کرد: در ابتدا به کادر فنی ماشین‌سازی تبریک می‌گویم و در ۴۸ ساعت گذشته روند رو به رشدی را احساس کردم. تیم ما نقاط ضعفی دارد که این کمبود‌ها به ما به ارث رسیده است که در هفته‌های آینده باید آن‌ها را به حداقل برسانیم.

او ادامه داد: من روند رو به رشد را در تیم خود دیدم و اگر شما این روند رو به رشد را مشاهده نکردید خودتان تقصیر دارید. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرند و منتظر باشند تا در هفته‌های آینده بهتر شویم. دارایی تیم درمورد پشتیبانی و بازیکنان همین است.

شیخ لاری بیان کرد: فردی را نمی‌خواهم زیر سئوال ببرم، اما فوتبال سلیقه است. امیدوارم فوتبالی‌ها خودشان بررسی کنند. فرصت کافی در بازی‌ها داریم، اما این فرصت‌ها چگونه است؟ ماشین سازی در ضربات ایستگاهی به گل رسید. در آنالیز قبل از بازی به طور دقیق از همین نقاطی که گل خوردیم به عنوان نقطه ضعف خود نام برده بودیم.

شیخ‌لاری بیان کرد: برای بازی امروز ۲ بازیکن مصدوم داشتیم و کمبود‌هایی که می‌گویم ارتباطی به بازیکنان ندارد. فوتبال به صورتی است که کار‌های سیستماتیک باید به خوبی اجرا شود. به هر حال حدود ۳۰ یا ۳۵ دقیقه فشار زیادی به حریف آوردیم و اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید روی کار‌های بدنی هم بیشتر کار کنیم.

او بیان کرد: امیدوارم کمبود‌ها را بتوانیم با مدیریت خوب برطرف کنیم و در نیم فصل باید نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم. من به عنوان مدیر تیم اینجا بودم و برنامه‌ای برای آینده ترسیم نکرده بودم. زمانی که مدیر بودم پشت سر کادر فنی هیچ قدم ناسالمی برنداشتم. تا آخرین لحظه‌ای که در کنار دنیزلی بودم تلاش کردم تا وظایفم را به درستی انجام دهم و در روز‌های سخت خیلی تلاش کردم تا به تیم کمک کنم.

سرمربی موقت باشگاه تراکتور بیان کرد: به هر حال برای خروج از شرایط سخت باید خداوند به ما کمک کند. به هر حال حق هواداران ما نیست که با ناراحتی به خانه بروند. عذر من را به عنوان یک عضو کوچک فوتبال حتی اگر دوست ندارند، بپذیرند.


بیشتر بخوانید: ماشین‌سازی ۲ - تراکتور صفر/ شوک اخراج دنیزلی جواب نداد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از تیم فوتبال تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار