رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری همدان گفت: وزارت کشور طی اصلاحیه‌ای سهمیه تاکسی‌های ون را به ۶۰۰ لیتر تغییر داده است.

سهمیه بنزین تاکسی‌های ون افزایش می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پوروخشویی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری همدان در پی اعتراض ۲۷۰ راننده تاکسی ون در همدان به سهمیه بنزین خود،گفت: ما  اعتراضات آن‌ها را به مراجع مرتبط منتقل کردیم.

او افزود: اعتراض تاکسیرانان به سهمیه ۴۰۰ لیتر بنزین در ماه است و آن‌ها معتقدند مصرف آن‌ها بالاتر است و این میزان کفاف تردد آن‌ها در ماه را نمی‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری همدان با بیان اینکه وزارت کشور طی اصلاحیه‌ای سهمیه تاکسی‌های ون را به ۶۰۰ لیتر تغییر داده است افزود: البته برای دریافت این سهمیه باید کارت سوخت‌های قدیمی آن‌ها باطل شده و کارت سوخت جدید صادر می‌شد.

پوروخشویی با بیان اینکه کارت سوخت جدید آن‌ها قرار است ۲۵ تا ۲۸ آذر به دست آن‌ها برسد بیان کرد: تفاوت بنزین ۴۰۰ لیتر تا ۶۰۰ لیتر رانندگان نیز بعد از صدور کارت سوخت جدید برای آن‌ها واریز می‌شود، اما از ماه‌های بعد ۶۰۰ لیتر سهمیه بنزین دارند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.