در جلسه استانی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی اعلام شد: همه فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها رصد می‌شود.

برگزاری انتخابات مجلس دراستان با ۱۹۸ هیات اجراییبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس کل دادگستری استان زنجان درسیزدهمین جلسه استانی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی گفت: امنیت انتخابات در همه ادوار روشن است وهمه ما باید با هوشیاری و بصیرت نقشه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات را نقش بر آب کنیم. 

حجت الاسلام صادقی نیارکی با تاکید براینکه مردم باید از تاثیرگذاری حضورشاندر انتخابات مطمئن شوند گفت: باید با تعامل و یکپارچگی از چندقطبی کردن جامعه که هدف دشمنان است جلوگیری کنیم.

وی با اعلام اینکه همه فعالیت‌های داوطلبان انتخابات در استان رصد میشود افزود: همچنین رعایت قانون توسط مجریان و کاندیدا‌ها را موجب جلب و تقویت اعتماد عمومی مردم برای حضور انتخابات دانست.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استفاده از هرگونه امکانات دولتی اعم از خودرو، ساختمان و حمایت یا تخریب کاندیدا‌ها ممنوع است گفت: تبلیغات زودهنگام رصد می‌شود ودر این راستا به برخی‌ها تذکر داده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان و رئیس ستاد انتخابات استان هم با اعلام اینکه ۲۳۱ داوطلب در استان زنجان برای ۵ صندلی مجلس در استان زنجان ثبت نام کرده اند گفت:۱۹۸ نفر در قالب هیات‌های اجرایی برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را برعهده خواهند داشت.

مرادی با بیان اینکه بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها ۱۰ روز در دستور کار است ونگاه ستاد انتخابات به همه کاندیدا‌ها یکسان است گفت: اساس ستاد انتخابات استان قانون است و فعلا هیچگونه تبلیغاتی رسمیت ندارد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.