رییس کلینیک بوستان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه به خدمات‌دهی این کلینیک در قالب ۲۹ رشته تخصصی و فوق تخصصی به بیماران اشاره کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهسوار پروه رییس کلینیک بوستان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه با اشاره به خدمات‌دهی این کلینیک در قالب ۲۹ رشته تخصصی و فوق تخصصی به بیماران، گفت : در کلینیک بوستان در قالب ۱۸ رشته تخصصی و ۱۱ رشته فوق تخصصی در ۲ نوبت صبح و عصر به بیماران خدمات درمانی با تعرفه دولتی ارایه می‌شود.

او با اشاره به اینکه ماهیانه ۱۸ تا ۲۵ هزار نفر به کلینیک بوستان مراجعه می‌کنند، گفت : در ۶ ماه گذشته ۹۰ تا ۹۵ هزار مراجعه برای انجام ویزیت ثبت شده است.

او افزود: در این کلینیک علاوه بر ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص، خدمات پاراکلینیکی مانند خدمات آزمایشگاهی، ادیومتری، تست شنوایی، لیزر چشم، اپتومتری، اسپیرومتری، EEG نوار مغز، سونوگرافی، BMDtest سنجش تراکم استخوان، واکسیناسیون، شیمی درمانی، تزریقات و پانسمان، گچ گیری، اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، ERCP، کولپوسکوپی، پاپ اسمیر، مشاوره‌های روانشناسی و تست IQ انجام می‌شود.

او پرداختی بیماران ر ا براساس تعرفه‌های دولتی اعلام کرد و گفت: در این کلینیک ویزیت متخصص ۴۸ هزار ریال و فوق تخصص ۵۸ هزار ریال است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.