طرح‌های عمرانی شبکه بهداشت و درمان مهاباد با حضور مسئولین دانشگاه، مدیر شبکه، کارشناسان دایره فنی و پیمانکاران تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نشست هم اندیشی مشاور اقتصادی رئیس دانشگاه، معاون توسعه و مدیریت منابع فیزیکی ، مدیر مالی ، مسئول دایره عمران ، مدیر و مسئولین شبکه بهداشت و درمان مهاباد و کارشناسان دایره فنی  با پیمانکاران پروژه‌های عمرانی شبکه بهداشت و درمان مهاباد برگزار شد.

موسوی معاون توسعه و مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: از اهداف اصلی برگزاری این نشست تعیین تکلیف طرح‌های حوزه بهداشت و درمان مهاباد است که تا کنون به وسیله پیمانکاران به دانشگاه تحویل قطعی نشده است.

او افزود: هدف دانشگاه نیاز سنجی و اولویت بندی مشکلات و به سرانجام رساندن طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد است که تاکنون با وجود عدم تعهد پیمانکاران بار مالی زیادی بر دوش دانشگاه و شبکه‌ها قرار داده است.

 موسوی بیان داشت: برای پیمانکاران حوزه درمان شامل کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی و بخش اورژانس و حوزه بهداشت برای راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت محسن شافعی بازه زمانی مشخص برای اتمام کار‌های نیمه تمام تعیین شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی  تصریح کرد: برای تعیین تکلیف فضای آموزشی دانشکده پرستاری مبلغی از طرف وزارت مطبوع اختصاص یافته که با نیاز سنجی و اولویت بندی مشکلات آن در ابتدا بایستی حق انشعاب حامل‌های انرژی (آب، برق، گاز و تلفن) برای این مکان با صاحبان فرآیند حل و فصل شود و در نهایت امکانات و ملزومات فضای آموزشی جهت تحصیل دانشجویان و ورودی‌های سال‌های بعد را فراهم کنیم.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.