اردکانیان از ابلاغ نامه‌ای مبنی بر استفاده از ظرفیت بانوان در شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو خبر داد.

بودجه 3به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق گفت: عرصه علم و پژوهش نباید در تقسیم بندی جنسیتی قرار گیرد.

او ادامه داد:باتوجه به ظرفیت بالای بانوان در جامعه بخشنامه ای به تمامی شرکت های مادرتخصصی نامه ای مبنی براینکه که تمامی شرکت ها باید از ظرفیت بانوان در عرصه کار استفاده کنند.

اردکانیان افزود: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا شایسته گزینی جنسیتی برخورد نشود چرا که باید از توانمندی های خود در توسعه کشور استفاده کرد.

اردکانیان گفت:جامعه‌ای که در مدیریت مصرف پایبند به هیچ الگوی مناسبی نباشد، هرچقدر هم در علم و فناوری توسعه یابد این توسعه اثربخش نخواهد بود و توسعه‌ای کامل نیست.

او با بیان اینکه وزارت نیرو به عنوان متولی اصلی تامین آب و برق از مسوولیت سنگینی در توسعه مدیریت مصرف برخوردار است از همه پژوهشگران به ویژه بانوان درخواست کرد تا به سمت توسعه ابزارهایی بروند که مدیریت مصرف را اجرایی کنند.

وزیر نیرو ضمن تاکید بر اعمال بیشتر مدیریت مصرف، دستاوردهای این مهم رادر تابستان امسال یاداور شد و گفت: تلاش می‌شود این دستاوردها تداوم یافته و نهادینه شوند تا در پناه آن به نتایج بهتری رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار