دیدار رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به منظور بررسی مشکلات هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان برگزار شد.

دیدار رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار با تشکر از زحمات ورزشکاران معلول در کسب رتبه های برتر کشوری و بین المللی،گفت:حضور خیرین به عنوان اسپانسر ورزش معلولین استان میتواند مشکلات مالی پیشرو ورزشکاران معلول را مرتفع کند که در این خصوص با مجمع خیرین کشور مذاکرات لازم را انجام خواهد داد.


شهاب حسینی معاون پشتیبانی بهزیستی استان نیز در این دیدار گفت: تمام تلاش خود را به منظورفراهم آوردن شرایط مناسب جهت تمرینات ورزشکاران معلول و کارکنان به کار گرفته ام که ان شاءالله در آینده این رویه نیز ادامه خواهد داشت.

،عزت الله پرنیان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان کرمانشاه ضمن تشکر از حمایت های همیشگی بهزیستی استان از تیم های ورزشی معلولین ،خواستار فراهم آوردن امکانات و سالن تمرین جهت ورزشکاران معلول به منظور آمادگی و شرکت در مسابقات بین المللی ورزش شد .

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.