مدیرجهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز گفت: جلسه ستاد فنی با محوریت طرح گندم بنیان و اجرای طرح ملی گندم در این شهرستان برگزار شد.

سیدمهرداد میرسالاری مدیرجهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه هفتگی ستاد فنی با محوریت گندم بنیان با حضور روسای مراکز جهاد کشاورزی و واحد‌های ستادی و معاون فنی برگزار گردید.

او با اشاره به روش پشته کاری گندم در این شهرستان افزود: در این جلسه موارد مختلف از جمله پیگیری اجرای طرح ملی گندم بنیان در سطح ۴۵۵هکتار، تهیه دستگاه پشته کار و کف کار و اجرای آبیاری میکرو در این طرح مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت.

میرسالاری  در ادامه این جلسه ضمن تاکید بر تامین و توزیع عادلانه کود و بذر بین کشاورزان اظهار داشت: تامین و توزیع عادلانه کود و بذر بین کشاورزان، بازدید از مزارع و دادن دستورات لازم جهت مبارزه به موقع علیه علف‌های هرز مزارع کلزا، پیگیری تسهیلات گلخانه ای، سامانه پهنه بندی، نحوه برگزاری و اجرای کلاس‌های ترویجی  باید انجام شود.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز در پایان گفت: سایر مسایل حوزه‌های مختلف زراعی، باغی، دامی و آب و خاک از مصوبات جلسه مذکور بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.