نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فن بازار روز یکشنبه به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فن بازار روز یکشنبه به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه لرستان افتتاح شد.

خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فن بازار با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بخش خصوصی و هم دستگاه‌های اجرایی حضور دارند، افزود: دانشگاه محور توسعه است و باید در خدمت جامعه باشد.

عزیزی اظهار داشت: در روز اختتامیه این نمایشگاه از پژوهشگران و فناوران برتر استانی، دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، دستگاه‌های اجرایی تجلیل خواهد شد.

او به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در زمینه چالش‌ها و مشکلات موجود در استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری کارگاه مهارت افزایی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای و همچنین دانشگاه فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده طی هفته پژوهش در استان است.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: هفته پژوهش از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ آذر است که در این راستا برنامه‌های مختلفی در این دانشگاه برنامه ریزی شده است.

عزیزی با بیان اینکه از سال ۹۳ تا کنون رشد علمی دانشگاه لرستان ۴۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: همچنین تعداد دانش یاران دانشگاه لرستان از ۲۲ نفر به ۸۴ نفر افزایش پیدا کرده است.

او با اشاره به اینکه عملیاتی شدن استخر دانشگاه لرستان یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار این دانشگاه است افزود: همچنیندانشجویان رشته کشاورزی دانشگاه لرستان یک کلینیک گیاه پزشکی را ایجاد کرده اند و با همکاری جهاد کشاورزی ارائه خدمات دارند.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: همچنین چند نفر از دانشجویان در حال تحصیل این رشته نیز در این کلینیک استخدام شده اند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.