سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: افزایش قیمت بنزین نباید بهانه‌ای برای یک عده افرادسودجو برای گرانی کالا‌های اساسی شود.

افزایش قیمت بنزین نباید بهانه‌ای برای گرانی کالا شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجید محبی  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در ستاد تنظیم بازار ایرانشهر اظهار داشت:دستگاه‌های دست‌اندرکار باید با نظارت و پایش بازار از افزایش خودسرانه کالا‌های اساسی جلوگیری کنند.

او  از کشتارگاه طیور ایرانشهر به عنوان یکی از ظرفیت‌های منطقه نام‌برد و افزود: با برنامه‌ریزی و مدیریت این کشتارگاه می‌توان مشکلات تامین گوشت مرغ منطقه را برطرف کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: افزایش قیمت بنزین با کار کارشناسی و حسب شرایط کشور با تصمیم شورای هماهنگی سران قوا و با اهدافی از جمله کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف بنزین، کنترل و کاهش ترافیک، برخورداری اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر از بسته حمایتی دولت که منابع مالی آن از محل عواید ناشی از این طرح پیش‌بینی و تامین می‌شود اجرا شده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر اظهار داشت: برخی سودجویان با اصلاح قیمت بنزین اقدام به افزایش قیمت کالا و خدمات کرده‌اند که این امر در بازار قابل قبول نیست.

ابوذر کوثری افزود: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالا‌های اساسی موردنیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار اندیشیده شده و تیم‌های نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روند قیمت کالا‌ها در بازار نظارت دارند.

او  تاکید کرد: با متخلفانی که اقدام به گران‌فروشی، احتکار و کم‌فروشی کنند به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار