بودجه سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف از سوی دولت برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

سهم سازمان های خدماتی و حمایتی از بودجه سال 99 چقدر است؟به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دولت بودجه سال ۹۹ را به مجلس شورای اسلامی برای تصویب ارسال کرد.

سقف کل بودجه سال ۹۹ با احتساب درآمد شرکت‌های دولتی ۲۰۳۳ هزار میلیارد تومان خواهد بود. درآمد شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی ۱۴۸۳ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

درآمد اختصاصی دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز ۶۶ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که نسبت به مصوب مجلس با کاهش ۶ هزار میلیارد تومانی همراه شد.

براساس جدول بودجه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی بودجه قانون حمایت از معلولان ۱۳۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است. بودجه مصوب سازمان بهزیستی در سال جاری، ۲۹۲۶۱۷۵۰ میلیون ریال بوده که در سال آینده، ۵۲۱۱۶۱۳ میلیون ریال بودجه هزینه و ۲۶۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال بودجه از محل هدفمند کردن یارانه‌ها برای سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

بودجه مصوب سال ۹۸ کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش کمک، ۴۹۲۸۷۴۵۰ میلیون ریال بود که در سال ۹۹، ۱۶۴۵۷۸۵۳ بودجه هزینه‌ای و ۳۴۳۲۸۵۰۰ میلیون ریال از محل یارانه‌ها به این نهاد اختصاص پیدا کرده است.

بودجه مصوب سال ۹۸، سازمان تامین اجتماعی ۶۲۳۱۰۰۰ میلیون ریال بود که در سال ۹۹، ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال بودجه برای این سازمان برآورد شده است و ۷۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال نیز از محل هدفمند کردن یارانه ها به سازمان تامین اجتماعی تخصیص داده شده است.

بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۹۸، ۱۳۹۳۷۱۰۰۰ میلیون ریال بود و بودجه برآورد شده برای این نهاد در سال آینده ۱۶۰۷۲۵۲۱۱ میلیون ریال است و از محل هدفمند کردن یارانه‌ها ۲۳۵۴۶۶۸۰ میلیون ریال به این نهاد بودجه اختصاص پیدا کرده است.

همچنین بودجه سازمان هلال احمر در سال ۹۸، ۲۴۲۰۰۰۰ میلیون ریال بوده که در سال آینده بودجه این سازمان ۲۰۳۳۵۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بودجه سازمان حفاظت محیط زیست در سال ۹۸، ۵۴۵۵۶۵۲ میلیون ریال مصوب شده بود که بودجه این سازمان در سال آینده ۶۳۸۵۷۲۵ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانم‌کثیرلو
۱۰:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
باسلام خسته نباشد من تحت پوشش بهزیستی یک‌زن سرپرست خانواده بهزیستی هستم‌‌باهفتادهزارتومان‌میشودعیدراگذراندباچهارتابچه‌شما رابخدا یه فکری برای زنان سرپرست خانواده بهزیستی بکنید ممنون میشم ازقزوین پیامک دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
خاهش میکنم یکم مستمری بهزیستی رو بیشتر کنید واقن با این تورم دیگ کمرم ازین همه گرونی شکسته حتی دیگ شکممونو هم نمبتونیم سیر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
خانم دانش ازشهرستان مبارکه استان اصفهان
۲۲:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام میشه درست ودقیق بفرمائید که آ یا به مشمولان بهزیستی عیدی(سال 99)پرداخت می شود؟ وآ یامستمری مشمولان درسال99همان 72تومنه بااین وضع موجود وتورم یاشایدافزایش می یابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
به خدا قسم توکانکس زندگی مکنم دارم از سرما میمیرم
Netherlands
مرادی
۲۲:۳۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
باسلام خسته نباشد من تحت پوشش بهزیستی هستم سرپرست خانواده هستم مستاجرم شما رابخدا یه فکری برای مسکن زنان سرپرست بکنیدشمارابخدا عیدی‌یامدیدیامیدیددورست‌حسابی بدید۵۰هزار تومان هم‌پول
آخرین اخبار