غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، از اکران دو فیلم جدید سینمایی خبر داد.

اکران دو فیلم جدید از چهارشنبه ۲۰ آذر/ فیلم کارگردان «قصه‌های مجید» به سینما‌ها می‌آیدغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مصوبات این شورا گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» در گروه آستارا ثبت شد و این فیلم از چهارشنبه بیستم آذر اکران می شود. نمایش فیلم «معکوس» در سالن دیگر آستارا ادامه دارد. قرارداد فیلم «زیر نظر» در گروه آستارا هم بعد از اکران «تیغ و ترمه» به ثبت رسید.

وی افزود: اکران فیلم سینمایی «رد خون» با توجه به کف فروش سینما آزادی طبق آیین نامه می تواند تا سه هفته دیگر ادامه یابد؛ اما بر اساس درخواست توزیع‌کننده فیلم «جاندار» تهیه کننده «رد خون» موافقت کرد که فیلم «جاندار» همزمان با «رد خون» از چهارشنبه بیستم آذر در گروه آزادی اکران شود.

فرجی در پایان درباره لزوم اکران فیلم کودک و نوجوان تاکید کرد: سینما‌هایی که آثار کودک اکران می کنند، موظف به نمایش این فیلم‌ها در یک سانس از ساعت ۱۵ تا ۱۹ هستند. فیلم «بیست و سه نفر» هم از بیستم آذر اکران می‌شود و هر زمانی که «چشم و گوش بسته» تعویض شد، در گروه باغ کتاب جایگزین می شود. اکران فیلم «چشم و گوش بسته» فعلاً ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار