مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از امارات بابت سرمربی گری کالدرون در این تیم به دست ما نرسیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره همایش پیشکسوتان این تیم که امروز صبح برگزار شد گفت: مراسم خیلی خوبی بود و یکی از برنامه‌های باشگاه پرسپولیس این است که از پیشکسوتان حمایت کند و امیدوارم که در آینده از این عزیزان بیشتر قدردانی کنیم و من اعتقاد دارم که تا وقتی پیشکسوتان زنده هستند باید از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد. همین که بعد از مدت‌ها این عزیزان دور هم جمع می‌شوند و یکدیگر را می‌بینند، یک تجدید خاطره‌ای می‌شود که ما هم بابت برگزاری چنین مراسمی بسیار خوشحال هستیم.


بیشتر بخوانید: قلیچ: تاج را به خاطر انتخاب ویلموتس نمی‌بخشم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره حضور کالدرون در تیم ملی امارات گفت: هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست ما نرسیده است و ما هم این خبر را در رسانه‌ها خوانده ایم و اینکه تا چه مقدار درست باشد را من نمی‌دانم.

انصاری فرد در ادامه درباره جذب بازیکن خارجی در تیم پرسپولیس هم گفت: تا الان با ۲ بازیکن جدید خارجی به توافقاتی دست پیدا کرده ایم که حضور یکی از آن‌ها در تیم تا حدود بسیار زیادی قطعی است و آن یکی بازیکن هم قرار شد با کالدرون صحبت کنیم و اگر مورد موافقت او قرار گرفت قراردادش را امضا کنیم.

انصاری فرد درباره اختلاف سلیقه با اعضای هیئت مدیره باشگاه هم گفت: اختلاف سلیقه و نظر در همه جای دنیا وجود دارد. به نظر من الان نباید به این موضوعات پرداخت، زیرا تیم در حال نتیجه گرفتن است و همه اعضا در باشگاه تلاششان این است که امسال در لیگ برتر نتیجه خوبی را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: کالدرون ترکیب پرسپولیس را انتخاب کرد


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره دفاعیه این باشگاه از برانکو گفت: امروز آخرین مهلت ارسال دفاعیه است و تمام کار‌های آن را انجام داده ایم و امروز این دفاعیه را ارسال خواهیم کرد. ما هیچ شکایتی از برانکو نداریم و امیدوارم که با توافقی که بین ۲ طرف ایجاد می‌شود بتوانیم طلب کامل او را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار