مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در یک جمع چند نفره همیشه اختلاف نظر وجود دارد، اما سعی می‌کنیم مشکلات را میان خودمان حل کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: ۱۲ هفته از مسابقات لیگ سپری شده و در حال حاضر شرایط خوبی داریم. کالدرون ترکیب مدنظرش را شناخته و به مسائل فنی تیم  آگاهی دارد. بازگشت بشار رسن به ترکیب تیم و بازی کردن بازیکنان در پست‌های تخصصی خودشان شرایطی خوبی ایجاد کرده و امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد.

انصاری فرد: مطالبات کالدرون تمام و کمال پرداخت شده است/ برای موفقیت پرسپولیس، اختلافات را کنار گذاشتیم

انصاری فرد درباره تقویت تیم در نیم فصل و جذب بازیکنان  مدنظر کالدرون گفت: روز گذشته نشستی با کالدرون برگزار کردیم و یکی از بازیکنانی که به کادرفنی معرفی کردیم، مورد تایید کالدرون قرار گرفت و برای جذب او تلاش می‌کنیم. یکی، ۲ بازیکن دیگر به سرمربی معرفی کردیم که اگر تایید شود برای جذبشان اقدام می‌کنیم، در غیر این صورت منتظر گزینه‌های مدنظر کادرفنی می‌مانیم. تلاش ما این است که بازیکنان باکیفیتی جذب کنیم و از آن جا که در نیم فصل بازیکن خوب کم پیدا می‌شود، برای جذب بازیکنان با وسواس بیشتری کار می‌کنیم. قرار است یک بازیکن آزاد و یک بازیکن را به صورت قرضی جذب کنیم که ملیت آن‌ها مشخص است، اما تا به ایران نیایند ملیت آن‌ها را  اعلام نمی‌کنیم. براساس کیفیت بازیکنان قرارداد می‌بندیم و نمی‌خواهیم بی دلیل هزینه کنیم.


بیشتر بخوانید: کالدرون ترکیب پرسپولیس را انتخاب کرد


مدیرعامل پرسپولیس درباره پرداخت مطالبات سرمربی آرژانتینی این تیم گفت: تا به اینجا پرداختی‌ مطالبات کالدرون تمام و کمال انجام شده و طلب‌های بازیکنان نیز پرداخت شده است. تنها پول رادوشوویچ و رسن و مطالبات گذشته بازیکنان باقی مانده که آن را هم پرداخت می‌کنیم.  

انصاری‌فرد در خصوص اخبار مربوط به  اختلاف میان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  اظهار داشت: به هر حال همیشه در یک جمع چند نفره اختلاف سلیقه و اختلاف نظر وجود دارد. شرایط تیم خوب است و سعی می‌کنیم مشکلات را میان خودمان حل کنیم  و اجازه ندهیم که مسائل به خارج از نشست درز پیدا کند. به هر حال اختلاف دیدگاه در میان یک جمع موضوعی طبیعی است، اما ما کار‌ها را پیش می‌بریم و برای موفقیت تیم این اختلافات را کنار گذاشته‌ایم و کنار یکدیگر کار می‌کنیم.

انصاری فرد: مطالبات کالدرون تمام و کمال پرداخت شده است/ برای موفقیت پرسپولیس، اختلافات را کنار گذاشتیم

او درباره شکایت برانکو از باشگاه پرسپولیس بابت پرداخت نشدن مطالباتش گفت: شکایت ۴۰ صفحه‌ای برانکو به دستمان رسید و ما هم در نامه‌ای نقطه نظراتمان را به فیفا اعلام کردیم. او برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و هواداران او را دوست دارند، به همین دلیل نمی‌خواهیم از او شکایت کنیم. چندین بار به او پیام دادیم و امیدوارم در فضایی دوستانه بتوانیم با او به توافق برسیم. بحث تخفیف گرفتن از برانکو درست نیست به هر حال او طلب دارد و ما باید پول او را بدهیم، اما ما هم به خاطر فسخ قرارداد یک طرفه او حقی داریم و امیدواریم در یک معامله خیلی خوب به تفاهم برسیم.


بیشتر بخوانید: فتحی: وقتی مطالبات مان از حامیان مالی وصول نمی‌شود، از کجا پول بازیکنان را بدهیم؟ /به دنبال حفظ استراماچونی هستیم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی الکترونیک در این فصل گفت: پیش از این در بلیت فروشی به صورت الکترونیک تجربه‌ای نداشتیم و طبیعی بود که مشکلاتی پیش بیاید، اما مسئولان در حال رفع این مشکلات هستند. تاکنون از بلیت فروشی هیچ سودی نبردیم. در نشستی که با رئیس تیم توسعه داشتم قرار شد تیم فنی ما و آن‌ها با یکدیگر مذاکره کنند تا در صورت حصول توافق از نیم فصل دوم بلیت فروشی را خود باشگاه انجام دهد.

انصاری فرد درباره شکایت شرکتی که در دوران مدیریت عرب با پرسپولیس همکاری می‌کرد گفت: به این شرکت ۷ میلیارد بدهی داریم. در حال مذاکره با آن‌ها هستیم تا از شکایتشان صرف نظر کنند و ما هم پول آن‌ها را بدهیم.  

انصاری فرد: مطالبات کالدرون تمام و کمال پرداخت شده است/ برای موفقیت پرسپولیس، اختلافات را کنار گذاشتیم

او درباره پیشنهاد اماراتی‌ها به کالدرون گفت: چنین صحبت‌هایی زیاد مطرح می‌شود، اما بعید می‌دانم که رسمی باشد. نمی‌دانم چنین پیشنهادی از سوی اماراتی‌ها ارائه شده یا نه، اما در تیم ما اتفاقی نیفتاده و اصلا به این صحبت‌ها اهمیت نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات مدیرعامل پرسپولیس درباره مطالبات کالدرون و بازیکنان خارجی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
چطوریه که بر استقلال پول نیست در حالیکه پرسپولیس به قول خودشون بدهکارتره اما مطالبات کالدرون تمامو کمال پرداخت میشه بعد از مدتها استقلال داشت جون میگرفت بازهم مدیران رانتی بی وجدان اجازه ندادند
آخرین اخبار