رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تقویت روحیه ایثار و شهادت و پیگیری و تسهیل در امور ایثارگران از اساسی ترین برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

تسهیل در امور ایثارگران از اساسی ترین برنامه های دانشگاه علوم پزشکی  استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شهدا با نثار جان خود، امنیت و استقلال را به ما هدیه دادند.ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در دوران ۸ سال دفاع مقدس مثال زدنی است و امنیت و آرامش امروز کشور و مرزهای میهن اسلامی مرهون از جان گذشتگی و ایثار آنهااست.


او بیان کرد: تقویت روحیه ایثار و شهادت و پیگیری و تسهیل در امور ایثارگران از اساسی ترین برنامه های ما در دانشگاه است و این موضوع را جزو وظایف و اولویت ها قرار داده ایم.

مرادی گفت: توانمند سازی دانشجویان ایثار گر نیز در تمام زمینه ها در دانشگاه علوم پزشکی با جدیت پیگیری می شود و این دانشجویان با پیشرفت در عرصه های علمی و فرهنگی می توانند راه شهدا را ادامه می دهند.


حجت الاسلام افشار مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنصری مهم و تعیین کننده در جامعه اسلامی است.


او افزود: به واسطه ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان امروز در کشور از عزت ،اقتدار ، امنیت و آرامش برخوردار هستیم.


او گفت: نشست های شورای سیاست گذاری ایثارگران دانشگاه موجب تسهیل و پیگیری بیشتر در امور جامعه ایثارگری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواهد شد.


شاکری دبیر ستاد شاهد و ایثار گر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲۰۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جامعه ایثارگر هستند که صادقانه ترین و بهترین خدمت توسط این افراد ارائه می گردد.


او ادامه داد: شهداء و ایثارگران با ارزش ترین سرمایه وجودی خود را تقدیم کردند و امروز ما مدیون شهداء و ایثارگران هستیم و باید برای خدمت صادقانه، خالصانه و مسئولانه به جامعه و خانواده شهداء و ایثارگران همه توان خود را به کار گیریم.

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.