به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای اداری پست استان هرمزگان دیروز با حضور سعید جعفری مدیرکل پست استان، رؤسای ادارات و مسئولان واحدهای ستادی و اجرایی برگزار شد.
محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تقدیر از تلاشهای مجموعه پست استان گفت: آینده شرکت ملی پست در گرو تعامل هوشمندانه با کسب وکارهای دیجیتال است. او ضمن تأکید بر اهمیت کسبوکارهای نوین اظهار داشت: باید خودمان را برای بازنگری در مدلهای جدید در فضای کسبوکار، اجرای دقیق طرح تحول و حرکت به سمت اجرای سکوی تجارت الکترونیک (ستاپ) آماده و تجهیز نماییم.
قادری با تشریح راهکارهای علمی وعملی ارتقاء کیفیت خدمات از طریق سادهسازی وظایف و خدمات، اصلاح فرایندها و ساختار شرکت اظهار امیدواری کرد: طرح تحول با تغییر و اصلاح نگرشها و بروزآوری دیدگاههای همکاران جهت رفع موانع و محدودیتهای موجود، همکاری، اراده و توانایی پرسنل متخصص پستی و همدلی و ارتباط مؤثر میان آنها قابلیت اجرائی پیدا کند و در نهایت موجب رضایت شغلی کارکنان باشد.
قادری با بیان اینکه شعار همه ما در شبکه پستی باید «پست توانمندساز» باشد گفت: باید نوآوری و خلاقیت را سر لوحه فعالیتها و خدمات خود نموده تا بتوانیم دربازار باقی بمانیم در غیر این صورت رقبا از ما پیشی خواهند گرفت.
او استفاده از کارتنهای با کیفیت را حق مشتری دانست و اظهار داشت: بهزودی کارتنهای باکیفیت و استاندارد پستی با ساز و کار مالی در شبکه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
عضو هیئت مدیره اضافه کرد: پست استان هرمزگان باید امکانات و خدمات با کیفیت را برای رونق کسبوکارهای محلی مبتنی بر تجارت الکترونیک در دستور کار قرار دهد.
در پایان جلسه کارشناسان و رؤسای ادارات ستادی و اجرائی در خصوص طرح ستاپ، بستن قراردادهای سودده وحذف قراردادهای زیانده، بازاریابی و نقاط ضعف و قوت پست استان سؤالاتی را مطرح کردند و عضو هیات مدیره به سؤالات و ابهامات همکاران بهطور جداگانه پاسخ و توضیحات مورد نیاز را ارائه داد.
انتهای پیام/