مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری یزدگفت: سرمایه گذاری در حوزه فاوا و شهر هوشمند، ارائه خدمات الکترونیک بر محور سامانه جامع شهروندی، از مهمترین برنامه‌های فاوا در سال۹۹ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  مجید بیکی مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری یزد در نشست برنامه ها و سیاست های کلی سازمان فاوا ،در بودجه سال ۹۹ ، گفت: سرمایه گذاری در حوزه فاوا و شهر هوشمند، ارائه خدمات الکترونیک بر محور سامانه جامع شهروندی، ارتقا و امنیت زیرساخت‌ها ، آموزش شهروندی  از مهمترین برنامه‌های فاوا در سال۹۹ خواهد بود.

او با اشاره به بودجه سال۹۹، گفت: در سه حوزه سامانه حساب آنلاین شهروندی، واگذاری و اجاره فیبر نوری و استفاده از پهپاد با نگاه درآمدی پیش خواهیم رفت.

بیکی  ادامه داد: شهر هوشمند یکی از فرصت‌های جذاب برای سرمایه‌گذاری است و باید برای بهبود کیفیت زندگی مردم مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه و در این جلسه، بودجه بیش از ۹۶ پروژه عمرانی مرتبط با سازمان فاوا بررسی و مقرر شد در این پروژه‌ها ضمن کاهش هزینه ها، به سمت افزایش درآمد، برنامه ریزی شود.

بررسی سیاست کلی و جزئی سازمان فاوا، بررسی بودجه پروژه‌های در حال اجرا، نیمه تمام و جدید، به منظور طرح در کمیسیون شهر هوشمند بررسی و تصویب بودجه سال ۹۹ خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.