شمارش معکوس برگزاری پیکار‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی بجنورد در حالی سپر می‌شود که برای ۱۶ تیم خارجی دعوتنامه ارسال شده است.

کشتی جام باشگاه‌های جهانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان طبق تقویم اتحادیه جهانی در روز‌های ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود. پیکار‌هایی که با حضور سه تیم ایرانی و سه تیم خارجی در هر دو رشته پیگیری خواهد شد و فدراسیون کشتی در تلاش است تیم‌های خارجی با کیفیتی را به کشورمان دعوت کند.

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در همین خصوص گفت: تاکنون برای ۱۶ تیم خارجی دعوت نامه ارسال شده تا بتوانیم تیم‌های مورد نظر را در موعد مقرر پذیرای این تیم‌ها در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود سعی فدراسیون بر این بود با توجه به مسایل و هزینه‌های ایاب و ذهاب از کشور‌های همجوار دعوت بعمل آورد که این موضوع انجام شده و منتظر پاسخ و شرایط ورود این تیم‌ها هستیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی از برگزاری چندین جلسه هماهنگی با مسئولان استان میزبان اشاره کرد و گفت: تاکنون دو جلسه با استاندار خراسان شمالی برگزار شده و ستاد اجرایی مسابقات نیز هم اکنون در حال انجام تدارکات لازم برای میزبانی است.

در کشتی آزاد تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و در کشتی فرنگی تیم‌های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و هیات کشتی سیرجان از کشورمان سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان را بدست آورده اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار