استاندار ایلام گفتار و رفتار شهدا را چراغ راه سعادت دنیوی و اخروی عنوان کرد و گفت: منش و گفتار شهدا باید الگوی مسوولان باشد و خدمت بی منت به مردم و رسیدگی به امور آنان قدم گذاشتن در مسیر شهداست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهدا آرامش و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و تاکید کرد : برنامه ریزی شده است همه مسوولان استان سعادت حضور در کنار خانواده معظم شهدا را داشته باشند.

سلیمانی دشتکی افزود : شاید این خانواده‌ها نیازی به حضور ما نداشته باشند، اما این ما هستیم که برای پیدا کردن راه و مسیر درست و درس گرفتن نیازمند آن‌ها هستیم.

وی یادآور شد: وظیفه ما مسوولان است که در این بازدید‌ها به وضعیت خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنیم.

استاندار ایلام کشور را مدیون مردم ایلام دانست و گفت : در طول هشت سال دفاع مقدس این مردم سلحشور در دفاع از آب و خاک و کیان ایران اسلامی کم نگذاشتند و با تقدیم بیش از سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز نام خود را بر تارک این مرزروربوم جادوانه کردند.

سلیمانی دشتکی افزود : از آنجایی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی عملا امکان توسعه برای این دیار نبود ، امروز کشور و دولت وظیفه دارد عقب افتادگی آن دوران را جبران کند.

وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین افتخارات من در دوران زندگی و طول خدمتم نزدیک بودن به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.