مهدی دیابی گفت: ششمین جشنواره ملی تولیدات فرهنگی هنری با عنوان مدرسه عشق در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی دیابی معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ملی تولیدات فرهنگی هنری با عنوان مدرسه عشق تا ۹ دی فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او افزود: طرح جشنواره فرهنگی هنری سالانه مدرسه عشق که در آستانه برگزاری ششمین دوره آن قرارگرفته‌ایم، فرصتی در جهت دیده شدن و ایجاد نشاط و پویایی در فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت این شجره طیبه است.

دیابی از جمله اهداف این جشنواره را نقش‌آفرینی در تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، معرفی ابتکارات و خلاقیت‌های بسیجیان در خلق آثار فرهنگی هنری، شبکه‌سازی بسیجیان در تولیدات فرهنگی هنری جبهه انقلاب اسلامی، معرفی ابتکارات و خلاقیت‌های بسیجیان در خلق آثار فرهنگی هنری عنوان کرد.

معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بخش‌های جشنواره را شامل هنر‌های تصویری، هنر‌های تجسمی، نشر دیجیتال و مکتوب، حوزه سرود و موسیقی، پویانمایی (پویا گران انقلاب)، حوزه اجرا (اجرا‌های پاتوقی) و حوزه شعر و ادبیات عنوان کرد.

او افزود: یکی از بخش‌های ویژه این جشنواره نیز با عنوان فعال‌ترین پایگاه‌ها در قالب یادواره‌های شهدا و نشست‌های فرهنگی گفتمان محور، گروه‌های جهادی فرهنگی، مسابقات فرهنگی، برنامه آبروی محله، کلاس‌های آموزشی و توانمندسازی، گویش‌های محلی (تولیدات هنری با گویش‌های محلی جهت استکبارستیزی به‌صورت طنز و غیره ) و نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی عنوان کرد.

دیابی گفت: ۹ دی‌ماه آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره است و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس www.madreseheshge.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام / ر

جزئیات جشنواره ملی تولیدات فرهنگی هنری مدرسه عشق در سمنان

برچسب ها: سپاه ، بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.