دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت : ۱۶ آذر روز دانشجوست و دانشجویان نقش اساسی و موثری در تحولات جامعه دارند .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت : ۱۶ آذر روز دانشجوست و دانشجویان نقش اساسی و موثری در تحولات جامعه دارند و باید به مطالبه گری به حق دانشجویان توجه شود و آن‌ها را به گونه‌ای هدایت کنیم که امکان سوء استفاده بدخواهان فراهم نشود.

او گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات قابل توجه و مطلوبی را در زمینه‌های مختلف بهداشتی و درمانی به شهروندان ارائه می‌دهد.

صادقی افزود : راه اندازی سامانه نوبت دهی در استان مزیت‌های بسیاری برای شهروندان به دنبال خواهد داشت و تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهت راه اندازی این سامانه قابل تقدیر است.

او افزود : نوبت دهی یکی از مطالبات مهم در حوزه حقوق عامه است و این سامانه امکان ارائه خدمات مناسب‌تر به مردم را فراهم می‌کند.

صادقی گفت : باید امکاناتی فراهم شود که تمام شهروندان بویژه در روستا‌ها بتوانند از مزایای این سامانه بهره‌مند شوند.

او گفت : با راه اندازی این سامانه از رفت و آمد‌های غیر ضروری کاسته می‌شود و همچنین بستر‌های جرم زا ناشی از شلوغی در مکان‌های درمانی نیز کاهش می‌یابد.

صادقی افزود : همچنین امیدواریم با کارکرد‌های جدیدی که برای دفتر نمایندگی دادستان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعریف شده مسائلی که نیاز به تعامل قضایی دارد مطرح و مشکلات و چالش‌های پیش رو کاهش یابد.

ایمانی مقدم معاون پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عمومی و نماینده دادستان در دانشگاه علوم پزشکی گفت : اقدامات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تعامل با دستگاه قضایی استان تقدیر کرد.

او گفت : ارتباط تنگاتنگی بین دانشگاه و دستگاه قضایی استان وجود دارد و با فعالیت دفتر نمایندگی دادستان در دانشگاه این ارتباط با اثر بخشی بیشتری همراه خواهد بود و مشکلات قضایی حوزه سلامت با حساسیت بیشتری بررسی و دنبال خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.