قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت : این نمایشگاه فرصتی است تا سرمایه‌گذار و فرصت سرمایه‌گذاری را به هم پیوند دهد.

فرصت های سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران/نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه "فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری" گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا سرمایه‌گذار و فرصت سرمایه‌گذاری را به هم پیوند دهد.
 
او مشارکت‌های سرمایه‌گذاری را در ایجاد اشتغال، توسعه شهر و استفاده از سرمایه‌هایی که آستان‌قدس به‌صورت زمین در اختیار دارد، مهم  دانست و ادامه داد: ارزش‌های افزوده‌ای که مشارکت‌کننده‌ها بر روی این سرمایه‌ها ایجاد می‌کنند، می‌تواند باعث رفاه و آسایش زائران و مجاوران مشهد شود، در واقع این سرمایه‌گذاری‌ها پیش از همه به سود زائران و مجاوران است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره برگزاری چنین نمایشگا‌هایی، گفت: این نمایشگاه‌ها سراسر سود و فایده است، غیر از این فضا‌ها یافتن سرمایه‌گذار، کسی که اندوخته درخور عرضه‌ای دارد و افرادی که می‌توانند از این اندوخته‌ها بهره‌برداری کنند، دشوار می‌شود، در این فضا و مکان بسیار شفاف و آشکار می‌توان این پیوند‌ها را ایجاد کرد.

خاکسار قهرودی افزود: زائران و مجاوران نیاز‌مندی‌های مختلفی دارند که اسکان، حمل‌ونقل و پارکینگ خودرو‌های شخصی از جمله آنهاست و این نیازها در زمان‌های پر رفت و آمد مشهد مانند عید نوروز که نزدیک به ۷ میلیون نفر به مشهد می‌آیند، برای مجاوران تشدید می‌شود.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.