سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی کشتی همچنان در حال رایزنی با کشور‌ها برای برگزاری رقابت‌های جام جهانی در ایران است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که قرار بود رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی به میزبانی تهران ۷ و ۸ آذر برگزار شود، با تصمیم فدراسیون جهانی برگزار‌ی این رقابت‌ها در این تاریخ لغو شد اما با پیگیری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و دیگر نهاد‌ها میزبانی جام جهانی به ایران برگشت و فدراسیون کشتی، ۲ تاریخ جدید را برای برگزاری این رقابت‌ها به فدراسیون جهانی ارسال کرد که همچنان تاریخ برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست.


بیشتر بخوانید:حضور نماینده ایرانی اتحادیه جهانی کشتی در رقابت‌های جنوب آسیا


بر همین اساس حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار داشت: برای برگزاری جام جهانی در ایران، ایمیلی را از اتحادیه جهانی کشتی دریافت کردیم که تاکنون با ژاپن رایزنی شده و در این زمینه نیز با سایر کشور‌ها در حال مکاتبه می‌باشند که برای تعیین تاریخی مشخص توافق نهایی صورت گیرد.

قهرمان جهان تصریح کرد: هر چند ما همه تلاش خود را برای برگزاری جام جهانی در تهران انجام داده و خواهیم داد، اما ما مجری تصمیمات اتحادیه جهانی کشتی هستیم و نمی‌توانیم برای مسئولین فدراسیون جهانی تعیین و تکلیف کنیم.

رنگرز خاطرنشان کرد: درست است زمان کمی تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی وجود دارد، اما گام‌های مثبتی که مسئولان اتحادیه جهانی برداشته اند موید آن است که میزبانی ما قطعی است و همچنان به برگزاری این تورنمنت امیدوار هستیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نیز گفت: با ۱۶ کشور مکاتبه کردیم و تلاش می‌کنیم لیگ جهانی کشتی آزاد و فرنگی به بهترین شکل در ابعاد مختلف برگزار شود.

گفتنی است ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی شهر بجنورد برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:صالحی امیری به اتحادیه جهانی کشتی نامه نوشت+سند


انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی کشتی فرنگی توسط سخنگوی فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار