رئیس دانشگاه شهرکرد طی پیامی ۱۶ آذر، روز دانشجو را به دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد طی پیامی ۱۶ آذر، روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان مهم علم و تحقیق، دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان خواهی‌ها و هدف گذاری‌های سیاسی و اجتماعی. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی).

۱۶ آذر، یکی از روز‌های افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است که در آن، جوانان آزادمرد و آگاه، پرچم بیزاری از تاریکی‌ها، ظلم، استبداد و استکبار را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی خواهی را روشن نگه داشته‌اند.

اکنون در شرایطی که فتنه‌ها از هر سو نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراگرفته و نا حق درصدد حق جلوه دادن خود می‌باشد، جنبش دانشجویی به عنوان قشر آگاه جامعه وظیفه‌ای صد چندان بر دوش دارد تا با نصب العین قرار دادن منویات، ولی امرمسلمین حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر مسلح شدن به سلاح بصیرت از سوء استفاده مجدد از دانشجو و دانشگاه جلوگیری کند و در شرایطی که جنگ سخت دشمن تبدیل به جنگ نرم شده به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نمایند.

امید است مجموعه دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی بتوانند بیش از پیش نقش بی بدیل خود را در رشد، پیشرفت و تعالی کشور به منصه ظهور گذاشته و در مسیر تحقق اهداف و سیاست‌های کلان نظام اسلامی در حوزه علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گام‌های مؤثری بردارند.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد روز دانشجو را خدمت تمام دانشجویان، اساتید و علم آموزان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم که تمامی دانشجویان توأمان در کسب علم و تهذیب نفس موفق عمل نمایند.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار